13 Haziran 2013 Perşembe

SİNGER MASA


 Eski Singer makine ayağından masa yaptırma fikri aklımda bir hayli zaman proje olarak kaldı. Önce antikacılara sordum aradığım tarzda güzel birşey bulamadım. Sonra dikiş makinesi tamircisine soralım dedi eşim. Tamirciye bir kaç ziyaretimiz ve geçen bir kaç ay sonunda fotoğraftaki parçayı bulduk. Sanırım Singerin en eski modeli ; 1890 'lı yıllardan kalma sanıyorum.
Orjinalinin üzerine kahverengi boya atılmış olduğu için sanayide önce boyasını soydurdum bu işlemden sonra başka bir ustaya oto boyasıyla boyattım. En son olarak marangozumuzda istediğimiz ebat ve renkte ahşabını hazırlattım, montajı yine marangozda yapıldı. 







Sonuç resimlerde görüldüğü gibi. İnsanın kendi tasarladığı emek verdiği bir eşyayı kullanması çok başka bir duyguymuş doğrusu. Bu masayı şuan çalışma masası olarak kullanıyorum.  Misafirim geldiğinde yemek masamın karşısında olduğu için servis masası olarak kullanıyorum. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder