25 Haziran 2013 Salı

Keçeden kuş süs yapımı



Evet  ve işte yeni çalışmam. Bu kuşu ben duvar süsü olarak hazırladım. Sayıca çoğaltıp kız bebek odaları için güzel bir aksesuar olabilir.

    Kuşun yapımı için gerekenler :

  • İki farklı renk keçe
  • Nakışı ve battaniye işi için iplik
  • Parşomen kağıdı
  • Göz yapmak için bir adet siyah küçük boncuk
  • Kanatlarını süslemek için küçük pullar
  • Kuşun içini doldurmak için bir tutam elyaf
  • Süsü asabilmek için ince kurdela
Yapılışına gelirsek, kuşun kalıbını internette beğendiğim bir kuş şeklini kaydedip bilgisayar ekranı üzerinde parşomen kağıdı ile kopya ederek elde ettim. Büyüklüğünü kaydettiğiniz fotoğrafı yakınlaştırıp uzaklaştırarak ayarlayabilirsiniz. Gövde için iki parça, kanat için bir parça kestim.Gövde için kestiğim iki parçadan birine kanadı diktim. Ben tek yüzlü yapmayı tercih ettim. İsterseniz iki tarafıda kanat takarak işleyebilirsiniz. Gövdeleri battaniye işi ile birleştirirken önce elyafı doldurup sonra tamamlamayı unutmayın.




Arkasındaki keçe çiçek, hazır satılıyordu. Bu şekilde kurdeladan hazırladığım askı daha estetik bir şekilde eklenmiş oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder