30 Haziran 2013 Pazar

Haftasonundan Kareler...


Hayat benim ve ailem için o kadar koşturmacalı geçiyor ki. Ben hayatın tadını hafta sonlarında alabiliyorum. Doyasıya gezmek istiyorum, gezmelere görmelere doyamıyorum. Bunları yaparken de hafta içi kaos yaşamamak için evimize ve yaşantımıza çeki  düzen getirmeye de özen gösteriyorum. Sevdiklerimle ve en önce kızımla kaliteli zaman geçirmek derdim.


Bu haftasonu çok kısa bir süreliğine kızımın dayısı geldi.Yukarıdaki kahvaltıyı onun için hazırladık uçağa yetişeceği için biraz elimizi çabuk tuttuk. Kızım bu ziyaretlerle çok mutlu oluyor. Çok sosyal bir çocuk, gelen misafirleri hemen oyun arkadaşı yapmayı başarıyor. Dayısının gelmesine de daha bir mutlu oldu.

Bu hafta sonuna damgasını vuran diğer konu antremize yeni halı arama...Kızım mutfak halımızın üzerine zeytinyağı boca edince ve halı yıkama firmaları lekesini çıkaramayınca antredeki halımı  mutfağa aldım yeni halıyı alıp mutfağa koymaya kıyamıyorum.Başına neler geleceği belli olmaz. O mağaza senin bu mağaza benim  gezdik ama henüz karar veremedim. Bu sezon çok açık renkli halılar moda girişte kullanışlı olur mu bilemiyorum, benim beğendiğim halılar daha çok kabartmalı modellerden, acaba onlarda da temizlik çok sıkıntılı mıdır ?

Diğer kare bizim müdavini olduğumuz parktan, sanki tazelenip dönüyoruz oradan.

2 yorum: