18 Haziran 2013 Salı

Amasya gezimizden kareler




Hafta sonunda ani bir kararla Amasya'ya gitmeye karar verdik.
Bizde misafir olarak kalan annem bir iki gündür Tokat'taki yakınlarımızı ziyarete gitmişti, onu almaya Tokat'a gidelim dedik. Çok zamandır Amasyayı'da gezmek istiyorduk. Bu bahaneyle Amasya gezimiz gerçekleşti.
Ben ailecek yolda olmayı çok seviyorum, biran önce varalım diye bir derdim olmuyor. Müziğin sesini açıp eşim ben ve kızım bir arada geçen o bize ait zamanlara doyamıyorum.Kızım da sağolsun sıkıntı çıkarmıyor pek etrafı seyrede seyrede gidiyor.
Amasya küçük sevimli tarih kokan bir şehir. Küçük Bursa diyorum ben Amasya'ya. Bir çok Osmanlı Şehzadesi valilik yapmış bu şehirde, bu şehzadelerin altısı tahta çıkmış. Amasyanın camilerine cami avlusundaki peyzaj çalışmalarına ve Amasya evlerinden oluşan sokağa bayıldım. İşte fotoğraflar...













Bir türlü açık bulamadığımız Amasya Çörekçisi.Ne zaman baksak kapalı. Eşim bu taraflara işi düştüğünde bize mutlaka Amasya'dan çörek getirir. Maalesef yerinde tadamadım. Bu iki oluyor dükkan sahibine duyurulur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder