24 Mart 2014 Pazartesi

İpek'in yeni odası ve dekorasyonu



Merhaba. İpek'in odasına hoşgeldiniz; henüz dekorasyonu ile ilgili çok eksiğimiz olsada sizlerle paylaşabileceğim duruma geldi diye düşünüyorum. 
Kızım da bir çok yaşıtı gibi pembe tutkunu, herşeyi pembe olsun istiyor. Söz konusu onun odası olunca bir sakıncası yok, önemli olan onun mutlu olması;  yoksa bu kadar pembe bana fazla. Daha önce İpek'in Odası İçin İlhamlar; Dekorasyonda Pembe Renk adlı yazımda İpek'in odası ile ilgili planlarımdan bahsetmiştim ve bana ilham veren birkaç örnek fotoğraf yayınlamıştım. O zamanlar İpek yaklaşık 31 aylıktı şimdi 35 aylık oldu. Bu geçen sürede İpek'in odasında ve hayatında önemli değişiklikler oldu. İpek beşikten (park yatak)  kurtulup karyolaya geçti ve en önemlisi artık bez kullanmıyoruz, tuvalet eğitimimizi tamamladık. 

Bu resimde henüz İpek'in yatağını yeni almıştık.
Odanın dekorasyonu  ile ilgili detaylara geçersek, kızıma ilk olarak çilek mobilyadan Baby Dream serisinin fotoğraftaki çamaşırlığını almıştım, daha sonra seriyi tamamlarım diye düşünmüştüm o zamanlar; ama şimdi İpek bu kadar büyümüşken ve kendisini bebek değil de prenses gibi hissetmek isterken; bebek teması değil de kız havası olan bir oda daha iyi olur diye düşündüm ve floral serisinin ikiz yatak olabilen karyolasını tercih ettim. (Bazaları oldum olası sevemedim ben) Tecrübelerim bana gösterdi ki evle ilgili alışverişlerde acele ettiğimde  pekte iyi sonuçlar alamıyorum, yoksa her baktığımda gözüme batıyor. Hala istediğim gibi bir yatak örtüsü bulamadım mesela, bulana kadar almayacağım kararlıyım. Odadaki resim galerisinde ki resimleri  ben seçtim,  nasıl bir düzende asacağıma karar vermek çok zamanımı aldı.



Resimler arasındaki siyah beyaz fotoğraf, benim bebekliğimden. Üzerine kinder süprizden çıkan şirinler koleksiyonumuzu koymak çok güzel bir fikir oldu bence, böyle küçük detaylar çok hoşuma gidiyor.


 İpek'in fotoğrafta görülen kitaplığını İkea'dan aldım, aslında baharat rafı olarak satılıyor ama biz kitaplık yaptık (İnternette bir çok kullanım şekline ulaşmak mümkün bu baharat raflarının) satın aldığınızda boyasız geliyor boyasını ben yapmıştım. Bereket kuşlarımızı aldığımda İpek henüz yoktu hayatımızda çok seviyorum onları da.
Oda ile ilgili detaylar :
Nevresim : İkea- Naturkar
Kalpli yastık kılıfları : Linens
Pembe yastıklar : Diktirme
Yatak: İstikbal (ped'li)
Karyola : Çilek mobilya (floral)
Dekoratif Kutular : English Home
Kuşlu süs : English home-bereket kuşu
Çerçeve üzeri şirinler aksesuarı : Kinder süpriz yumurta
Şifonyer (çamaşırlık) : Çilek mobilya 
Halı : Eski ısparta halısı
Çerçeveler : İkea
Küçük kitaplık : ikea- bekvam
Berjer : İstikbal (geçici olarak kullanıyoruz kaplanarak yenilenecek)
Stickerlar : Tekzen
Saksı : İkea


Umarım odamızı beğenmişsinizdir. Yeni yazılarda, güzel günlerde görüşmek üzere ..hoşçakalın...

2 yorum:

  1. çok sevimli bir oda olmuş, şirinler de çok yakışmış çerçeve üzerine :) Rabbim güle güle kullanmayı nasip etsin inşallah.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkk teşekkür ederim güzel duanız için,beğenmenize sevindim. Hoşçakalın...

      Sil