26 Ocak 2014 Pazar

Kendime Yüksek Lisans Hediyesi


Uzun bir aradan sonra yeniden merhaba. Bir kaç haftadır bilgisayar başından hiç kalkamamama rağmen "evimizden küçük güzel şeyler" ile hemen hemen hiç ilgilenemedim. Masayla ve bilgisayarımla bütünleştiğim oldukça yorucu ve uykusuz günler geçirdim. Yüksek lisansımı bitirdim artık çok şükür, tezimi yazıp teslim ettim ve sınavdan başarıyla geçtim. Uzun zaman emek verip sonucuna ulaşabilmek çok güzel bir duygu. O kadar çok sebep vardı ki bitirmemek için. Hamilelik sürecinde dahi derslere girmeye devam ettim, kızım doğdu büyüdü bu süreçte. Doğum iznimde kucağımda bilgisayar çeviri yapıyordum. Çevremde ki  herkes bırak dedi ama benim başladığım, emek verdiğim işi yarım bırakamamak gibi bir huyum var. Çok mutluyum şimdi, artık Yüksek Mühendisim. 

Yüksek lisans sınavımda ki başarımı gündüz hocalarımla, akşamda ailemle yemekte kutladım ama bu mutluluğumun anısına bir de hediye alayım dedim.

Kendime yüksek lisans hediyesi olarak bu gördükçe mutlu olduğum çantayı aldım. Özel tasarım, heryerde bir benzerini görmediğim şeyleri almayı, kullanmayı çok seviyorum. İnternetten aldığım için endişelenmiştim kalitesi nasıl çıkar diye ama gerçekten beklediğimden de güzelmiş. 
Bu mutluluğumu burada paylaşmasam olmazdı. Sizlere de  mutluluk veren başarılar ve hediyelerle dolu günler dilerim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder