12 Aralık 2013 Perşembe

Kötü manzaralardan, çirkin pencerelerden kurtuluyoruz


Hepinize merhaba. Ev ile ilgili düzenlemelere devam ediyorum. Sizinde kötü manzaralı, çirkin pencereleriniz var mı? O halde böyle buyrun.

Mutfağımda her gördüğüm de canımı sıkan, kapalı balkonuma bakan, perdelerin gizlemekte yetersiz kaldığı (dolap cama sıfır olarak yapıldığı için perde camı kapatamıyor) çirkin manzaralı pencerem için çözüm buldum nihayet.


Bu yapışkanlı cam filmlerin çeşit çeşit desenleri var. Ben en sevimli bulduğumu seçtim. Camın ölçülerini aldıktan sonra düz bir zemine serip kesiyoruz, daha sonra filmin arkasında bulunan şeffaf koruyucu tabakayı çıkarıyoruz. Daha sonra yapıştıracağımız cam yüzeyi temizleyip nemli bir bezle ıslattıktan sonra filmi hava kabarcıkları bırakmadan yapıştırıyoruz. Eşinizden yardım almak serbest :) 
Size yardımcı olacak bir de video anlatımı veriyorum. Hoşçakalın, kolay gelsin.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder