21 Ekim 2012 Pazar

Keçeden Baykuş Yapımı




Güzel bir günde hepinize merhaba. İnternette el yapımı çalışmaları takip ediyorum, keçeden çalışmalar da çok popüler tabi; bende kaç zamandır baykuş yapmayı istiyordum, bana çok sevimli geliyor baykuş çalışmaları. Bu da benden... Fotoğraftan da anlaşıldığı gibi henüz yarım, bir hayli işi var daha. Çalışıyorum ve küçük bir kızım var bu yüzden hobilerime zaman ayırmak bir hayli güç. Ama insanın kendi emeği ile bir şeyler ortaya çıkarması çok büyük bir mutluluk. Baykuşum bittiğinde buraya yine fotoğrafını koyacağım. 

Meraklısına not : Kalıbı ücretsiz olarak "scribd" adlı siteden indirmiştim. Baykuşumun bitmiş hali için  Keçeden Baykuş Yapımı (devam) yazıma göz atabilirsiniz. El emeği ürünleri sevenlere burdan sevgiler, kolay gelsin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder