3 Ekim 2013 Perşembe

Puantiyeli not kağıtlığı yapımı

Renkli kırtasiye ürünlerine bayılırım, bir de puantiyelere. Bu oluklu kartonu görünce dayanamayıp aldım, ne işime yarayacak diye düşünmeden. Sonra aklıma bir not kağıtlığı yapma fikri geldi, masamda kullandığım notluğu şablon olarak kullandım. Kutuyu iyice açıp benim puantiyeli kartonun üzerine koyup kat yerlerini ve kesilecek kısımları işaretledim. Sonra keskin küçük bir makas ve maket bıçağı kullanarak not kağıtlığı olacak şekli kestim. Burada önemli olan oluklu kartonu kat yerlerini sonuna kadar katlamamak eğer dikkatli olmazsanız tamamen parçalar ayrılabilir ve çirkin bir görüntü oluşabilir. Bu malzeme ile çalışırken bir diğer sorunda tam katlanamadığı için gevşek durması. Bunun için ben şeffaf bant ile içte kalan görünmeyen yerlerden  bantladım. Silikon tabancası ile de deneyebilirsiniz. 

Şablonum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder