30 Ekim 2013 Çarşamba

IKEA BEKVAM YENİLEME

          

Merhaba, resimlerde görülen İkea'dan geçen sene aldığım bir ikea klasiği olan bekvam taburemiz. Hatta ilk fotoğraf bu bloguma hazırladığım ilk yazımdan. Yalın boyasız haliyle hem yıprandığını hem de pek estetik durmadığını düşündüğüm için bir çalışma yapmaya karar verdim. İpek için taburenin ortalarda olması tehlike oluşturduğu için şuan çiçeklik olarak kullanıyorum. 

Pratik olacağını düşündüğüm için sprey boya kullanmayı tercih ettim. Polisan 400 ml lik sprey boya tüplerinden aldım. Parlak kırmızı rengini seçtim, bir tüp bu tabureyi boyamaya ancak yetti. Son olarak bir iki gün boyanın kurumasını ve yerleşmesini bekledikten sonra şeffaf vernik kullandım. Sprey boya eğer çok geniş bir balkonunuz yoksa evde uygulamak için pek uygun değil, eviniz eşyalarınız kazara boyanabilir.
Sonuç güzel oldu bence, misafirlerimden de güzel tepkiler alıyorum. 

ve bekvam için diğer  güzel ilhamlar :


                Fotoğraf : Apartment therapy

                    Fotoğraf : In my house

Fotoğraf: Mrs hardy

Fotoğraf : Annixen

                 
                           Fotoğraf : Pour Toujours blog via Houzz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder